[I18NGR] δισκέτα ή δισκέττα;

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Thu May 26 17:45:36 EEST 2005

Στις Πεμ 26 Μαι 2005 10:13, ο/η Πιστιόλης Κωνσταντίνος έγραψε:
> Πιστεύω ότι θα πρέπει απλά να έχουμε άποψη (και είναι δουλειά των λογίων
> κυρίως
> κι όχι των επιστημόνων να μας πείσουν) κι όλα θα εξελίσσονται (όχι να
> επιβάλλονται).
> Μακάριοι, αυτοί που μπορούν να έχουν διαφορετική γνώμη από αυτή της εποχής
>   τους!

Πολύ σοφές και μετρημένες κουβέντες. Στέκω κι εγώ στο ίδιο έδαφος.

Η πρότασή μου είναι μια πιό ελαστική στάση στο θέμα των μεταγλωττίσεων και όχι
μια μονολιθική «ομοιομορφία». Το κοινό αισθητήριο και η λειτουργικότητα θα
αποφασίσουν αν κάποια πράγματα που δείχνουν «ιδιαίτερα» ή ίσως και

Τουλάχιστον να δώσουμε σε κάποιες πιό παραδοσιακές μορφές γραπτού λόγου την
ευκαιρία να προσπαθήσουν. Μη τις καταδικάσουμε εκ των προτέρων σε απορρόφηση
από μια γκρίζα, επίσημη κ' άχαρη ομοιομορφία.

Φιλικά,
--
Λουκάς Σταμέλλος