[I18NGR] δισκέτα ή δισκέττα;

Nikos Platis nplatis at di.uoa.gr
Wed May 25 12:58:14 EEST 2005

Επειδή πολύς λόγος έγινε για το "αβγό", χωρίς να αρνούμαι ότι και εμένα
με είχε ξενίσει όταν το είχα πρωτοδεί, όπως και το "αφτί", φαίνεται ότι
κάποιες επιστημονικές απόψεις υποστηρίζουν αυτές τις γραφές ως
ετυμολογικά ορθότερες. Σε αυτές τις απόψεις συγκαταλέγεται φυσικά και
αυτή του φίλου μας κ. Μπαμπινιώτη, αλλά μπορείτε να τις διαβάσετε και
εδώ: http://www.geocities.com/vasargyr/chapterb2.html

Ας μην είμαστε αντίθετοι σε κάθε τι (μας φαίνεται) καινούργιο... Επίσης
ας μην ξεχνάμε ότι και η γλωσσολογία είναι επιστήμη, αρκετά πιο
πολύπλοκη από ό,τι μπορούμε ίσως να φανταστούμε, και επομένως για τις
γλωσσολογικές απόψεις μας καλό είναι να υπάρχει επιστημονικό υπόβαθρο --
και φυσικά το "έτσι το έμαθα στο σχολείο" δεν είναι αρκετό...

Νίκος Πλατής

O/H Πιστιόλης Κωνσταντίνος έγραψε:

Nikos Platis                                  e-mail: nplatis at di.uoa.gr
Department of Informatics                        tel: +30 210-727-5106
University of Athens                             fax: +30 210-727-5114

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill