[I18NGR] ολοκληρώθηκε 1ο pass spell-checking των αρχείων του d-i

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Tue May 24 02:07:32 EEST 2005

On Κυριακή 22 Μάιος 2005 22:09, Konstantinos Margaritis wrote:
> ΥΓ. Έχω μαζέψει επίσης πληθώρα λέξεων που ναι μεν είναι σωστές -ή
> τουλ. έτσι φαίνονται σε μένα- αλλά δεν υπάρχουν στο λεξικό του
> aspell. Μόλις τελειώσω θα τις στείλω στη λίστα για έλεγχο και μετά
> τις στέλνουμε upstream στο aspell.

Επισυναπτόμενη η λίστα των λέξεων που φαίνονται σωστές (μπορεί να μου
ξέφυγε καμία λάθος) ή για τις οποίες είμαι αναποφάσιστος αν πρέπει να
θεωρηθούν ως σωστές. Αυτές οι λέξεις καταγράφονται ως λάθος στο
aspell, προήλθαν από το το 1ο pass του ορθογραφικού ελέγχου σε όλο
τον Debian installer καθώς και στο manual, αφού τις κοίταξα μια-μια.
(η αρχική λίστα είχε κάπου 1500 λέξεις :-)

Κώστας