[I18NGR] Variable names

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Fri May 20 09:04:57 EEST 2005

> έριξα δειγματοληπτικά μια ματιά σε αρχεία po άλλων γλωσσών με καλούς
> μεταφραστές και είδα ότι αφήνουν πολλές φορές την λέξη ως έχει.
> Από εκεί και πέρα οι προγραμματιστές πρέπει να δίνουν οδηγίες σε τέτοιες
> περιπτώσεις σε μορφή σχολίου, αλλά δε βλέπω να το κάνουν...

Δεν το κάνουν γιατί έγινε από λάθος. Δεν είναι υποχρεωτικό να μεταφράζονται
όλα τα μηνύματα σε μια εφαρμογή. Τέτοιου είδους μηνύματα γράφονται κανονικά
myString = "ametafrasto" και όχι myString = _("gia metafrasi")
και δε βγαίνουν κάν στο αρχείο .po

Αν τώρα κάποιος προγραμματιστής έχει βάλει για μετάφραση το όνομα μιας
μεταβλητής περιβάλλοντος ή ενός αρχείου ρυθμίσεων, τότε:
1. ή το έκανε επίτηδες (!) οπότε σίγουρα θα το είχε συνοδεύσει και με το
κατάλληλο σχόλιο ή οδηγία, ή
2. απλά το έκανε κατά λάθος, οπότε μόλις το αντιληφθούμε το αναφέρουμε
σαν bug.