[I18NGR] Μερικές λέξεις ακόμα

Nikos Platis nplatis at di.uoa.gr
Sat May 7 16:53:05 EEST 2005

O/H Spiros Bolis έγραψε:

>to "mass index" prepei na einai orologia.
>sa na to exei parei to ayti moy "deikths"

Όντως, το Body Mass Index είναι ο Δείκτης Μάζας Σώματος, συσχετίζει το
ύψος με το βάρος (και ίσως ηλικία αν θυμάμαι καλά) για να βλέπουμε πόσο
πραγματικά χοντροί είμαστε :-)

Επομένως θα είναι: «Απλός υπολογιστής Δείκτη Μάζας Σώματος» (τα κεφαλαία
νομίζω χρειάζονται εδώ καθότι πρόκειται για ορολογία -- αυτό σε σχέση με
την προηγούμενη συζήτηση...)

Nikos Platis                                  e-mail: nplatis at di.uoa.gr
Department of Informatics                        tel: +30 210-727-5106
University of Athens                             fax: +30 210-727-5114

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill