[I18NGR] Calendar - Ημερολόγιο - Ημεροδείκτης

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat May 7 12:59:33 EEST 2005

Γειά σας και πάλι

Στη λίστα kde-i18n-el έχει ξεκινήσει μια συζήτηση για την απόδοση του
Calendar. Το ακόλουθο μήνυμα είναι από εκεί.

Subject: Re: [kde-i18n-el] Calendar - Ημερολόγιο - Ημεροδείκτης
Date: Saturday 7 May 2005 12:17
From: Λουκάς Σταμέλλος <lstamellos at power-on.gr>
To: kde-i18n-el at kde.org

Στις Σάββατο 07 Μάιος 2005 12:06, ο/η Spiros Georgaras έγραψε:
> Στο τελευταίο αρχείο που μου έστειλες είδα ότι έχεις αποδώσει το 'Calendar'
> σαν 'Ημεροδείκτης'. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό - αν και το βρήκα και
> 'γω σε κάποιο λεξικό - αλλά επειδή σε όλες τις μεταφράσεις χρησιμοποιείται
> το 'Ημερολόγιο', νομίζω θα πρέπει να συνεχίσουμε να το αποδίδουμε έτσι.

Καλημέρα.

Ημερολόγιο είναι το σύστημα μέτρησης του χρόνου που χρησιμοποιούμε
(="Calendar", π.χ. Γρηγοριανό Ημερολόγιο, Ιουλιανό Ημερολόγιο, Ημερολόγιο των
Ίνκας, Σεληνιακό Ημερολόγιο κλπ). Μεταφορικά, χρησιμοποιείται για το βιβλίο
καταγραφής συμβάντων ανά ημέρα (="Journal").
Ο «ημεροδείκτης» είναι το όργανο το οποίο χρησιμοποιείται για να μας
υπενθυμίζει ποιά ημέρα του χρόνου έχουμε και τί τυχόν εορτή ή επέτειος
συμπίπτει.
Ο οποίος, ξέχασα να πω, στα αγγλικά ονομάζεται επίσης calendar.

Τέλος πάντων, αν είναι τόσο σοβαρό πρόβλημα, το αλλάζω

Φιλικά,
--
Λουκάς Σταμέλλος
www.power-on.gr

Θα θέλαμε την άποψή σας. Υπάρχει διαφορά στην απόδοσή του στα άλλα projects
(πχ. Gnome);