[I18NGR] 'Φόρτωση προφίλ' 'η 'Φόρτωση Προφίλ';

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Sat May 7 12:25:46 EEST 2005

Στις Σάββατο 07 Μάιος 2005 12:07, ο/η Kostas Papadimas έγραψε:
> Στις 07-05-2005, ημέρα Σαβ, και ώρα 11:30 +0300, ο/η Spiros Georgaras

> Και καλά κάνεις... ο κανόνας περί κεφαλαίων μόνο στην αρχή της πρότασης
> πρέπει να εφαρμόζεται..( με τις γνωστές εξαιρέσεις..)

Προκειται περί προτάσεων οι οποία επέχει θέση τίτλου, ως εκ τούτου τα κεφαλαία
είναι δεκτά για την έμφαση.

Ούτως ή άλλως δεν υπάρχουν (πραγματικά ελληνικοί) κανόνες για την χρήση
κεφαλαίων/πεζών. Τους έχουμε αντιγράψει όλους από τις δυτικές γλώσσες, άρα
δεν βλέπω τον λόγο να μη γίνει ακριβής μεταφορά της εμφάνισης του κειμένου.

Φιλικά,
--
Λουκάς Σταμέλλος
www.power-on.gr