[I18NGR] Re: Kdeadmin μερος 2ο!

Socrates P VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Mon May 2 10:56:42 EEST 2005

>Η αλήθεια είναι οτι ο 'Τα πάντα ρει' είχε προτείνει κάτι αντίστοιχο σε μήνυμά
>του της 22ας Μαρτίου -
>http://lists.hellug.gr/pipermail/i18ngr/2005-March/002589.html
>όπου έλεγε:
>
>--------------
>Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να στέλνετε τα αρχεία μεταφρασμένων μηνυμάτων
>(ή έναν σύνδεσμο προς αυτά) στην παρούσα λίστα για έλεγχο από επιπλέον
>μάτια, πριν τα προωθήσετε σε αυτόν που θα τα εισάγει στο CVS.
>--------------

μμμμ μαλλον μου ξεφυγε μεσα στη μαζα των μηνυματων:) επικροτω!!!!!!

>και είναι σίγουρο ότι θα βρεθούν πολλά :)

Πρεπει να χω την πρωτια σε τετοια μικρολαθη (γιατι αραγε να προτεινω
κατι τετοιο?)

>Για να συνοψίσω
>θα μπορούσαμε να κάνουμε το εξής:
>
>εφόσον υπάρχει χώρος στο ftp της ομάδας που έτσι και αλλιώς μένει
>αχρησιμοποίητος, θα μπορούσα να περνάω εκεί τα αρχεία που μου στέλνετε (οι
>μεταφραστές του KDE) και να ανακοινώνω στη λίστα κάποιους δεσμούς προς αυτά.
>Έτσι όποιος θέλει θα μπορεί να τα παίρνει, να τα κοιτάζει και να μου στέλνει
>τις αλλαγές (είτε ολόκληρο το αρχείο ή σαν patch - και αυτό θα πρέπει να το
>καθορίσουμε εξ αρχής). Τελικά εγώ θα κάνω τη συρραφή και φυσικά το commit στο
> [...]
Ταπινη μου γνωμη, μηπως περιπλεκεται πιο πολυ η διαδικασια με το ftp?
Προσωπικα τη φανταστικα (η μαλλον την ειδα στη γαλλικη Debian) ως εξης:
- ενα απλο ανεβασμα των αρχειων στη λιστα με θεμα : αρχειο/α α,β,γ για
2η αναγνωση
- ενα reply απο καποιον που ενημερωνει οτι αναλαμβανει το proofreading
ενος η ολων των αρχειων
- ενα τριτο mail sth λιστα με θεμα : αρχειο/α ταδε proofreading done!
Οποια κι αν ειναι η διαδικασια, πρεπει απλα να συμφωνηθουν καποια dead
lines (πχ, αποστολη ως την παρασκευη που κανεις τα commits, οποτε
υπαρχει μια μονο γενικη προθεσμια....)