[I18NGR] Re: Kdeadmin μερος 2ο!

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 2 10:24:33 EEST 2005

Στις Δευτέρα 2 Μάιος 2005 06:56, ο/η Socrates P VAVILIS έγραψε:
> Καλημερα,
>
> Αλλα 4 αρχεια απο το kdeadmin.
>
> Επιπλεον με αφορμη τα mails του ΣΚΤ, και συγκεκριμενα το μηνιαιο mail
> υπενθυμησης της διαδικασιας μεταφρασης,
για τα μέλη της i18ngr θα πρέπει να πω οτι έχει δημιουρηγθεί μία 'εσωτερική'
λίστα για την ομάδα εξελληνισμού του KDE. Σε αυτήν γίνεται αναφορά εδώ

> θα ηθελα να προτεινω αλλο ενα
> βημα πριν απο την αποστολη στο συντονιστη για commit: Aυτο της αποστολης
> στη λιστα για proofreading
Η αλήθεια είναι οτι ο 'Τα πάντα ρει' είχε προτείνει κάτι αντίστοιχο σε μήνυμά
του της 22ας Μαρτίου -
http://lists.hellug.gr/pipermail/i18ngr/2005-March/002589.html
όπου έλεγε:

--------------
Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να στέλνετε τα αρχεία μεταφρασμένων μηνυμάτων
(ή έναν σύνδεσμο προς αυτά) στην παρούσα λίστα για έλεγχο από επιπλέον
μάτια, πριν τα προωθήσετε σε αυτόν που θα τα εισάγει στο CVS.
--------------

> (υστερα απο 2,3,4 μερες πχ, με "
> κλειστη"προθεσμια  σε καθε περιπτωση, αποστολη σε εσενα) .
Ναι δεν θα πρέπει να μένουν επ' αόριστον για έλεγχο. Την χρονική περίοδο θα
πρέπει να την καθορίσουμε εξ αρχής...

> Ισως ετσι
> αργει η διαδικασια λιγο παραπανω αλλα πιστευω οτι αφενως ετσι εχεις ενα
> λιγοτερο task ως συντονιστης,
επικροτώ :)

> αφεταιρου με μια δευτερη αναγνωση ισως
> επισημανθουν μικρολαθη (συχνα στα μεγαλα αρχεια οταν ασχολεισαι με το
> ιδιο αντικειμενο πολυ καιρο) και μειωθουν τα fuzzy....
και είναι σίγουρο ότι θα βρεθούν πολλά :)

Για να συνοψίσω
θα μπορούσαμε να κάνουμε το εξής:

εφόσον υπάρχει χώρος στο ftp της ομάδας που έτσι και αλλιώς μένει
αχρησιμοποίητος, θα μπορούσα να περνάω εκεί τα αρχεία που μου στέλνετε (οι
μεταφραστές του KDE) και να ανακοινώνω στη λίστα κάποιους δεσμούς προς αυτά.
Έτσι όποιος θέλει θα μπορεί να τα παίρνει, να τα κοιτάζει και να μου στέλνει
τις αλλαγές (είτε ολόκληρο το αρχείο ή σαν patch - και αυτό θα πρέπει να το
καθορίσουμε εξ αρχής). Τελικά εγώ θα κάνω τη συρραφή και φυσικά το commit στο
CVS.

Πώς σας φαίνεται;