[I18NGR] Μερικές ακόμη λέξεις/φράσεις

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 2 00:24:55 EEST 2005

On Monday 2 May 2005 00:13 Socrates P VAVILIS wrote:

> Το flood ειναι οντως ξεχειλισμα. Απ οτι καταλαβα με τη λειτουργια αυτη
> γεμιζεις ολη την επιφανεια με χρωμα, οποτε μηπως " πληρες γεμισμα" ειναι
> καλυτερο?
Ολόκληρο το string είναι
Flood fill\n
\n
Fill adjoining pixels with the same color with the current color

δηλ.
Flood fill\n
\n
Γέμισμα γειτονικών εικονοστοιχείων,
ίδιου χρώματος, με το ίδιο χρώμα

> Οντως. και τα 2 δοκιμα ειναι. Προτιμω ομως το γομμα  γιατι γινεται
> αμεσοτερη αναφορα στη λειτουργια του αντικειμενου (ενω το eraser ειναι
> εοπισης βοηθιτικη εφαρμογη διαγραφης αρχειων)
Και 'γω προς το γόμα πάω...

> Μινι Φάκελος?
> Μίνι Πακέτο?
οκ θα τα περάσω έτσι

> To board ειναι επιφανεια (σανιδα κατα λεξη) το checker ελεγχτης???
Το βρήκα στο in.gr σαν
άβακας (επιτραπέζιου παιχνιδιού) κν. "σκακιέρα", "νταμιέρα"

και στο  Eurodicautom σαν:
διάταξη τύπου σκακιέρας(ντάμας)