[I18NGR] Μερικές ακόμη λέξεις/φράσεις

Socrates P VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Mon May 2 00:13:19 EEST 2005

>Flood fill - ξεχείλισμα

Το flood ειναι οντως ξεχειλισμα. Απ οτι καταλαβα με τη λειτουργια αυτη
γεμιζεις ολη την επιφανεια με χρωμα, οποτε μηπως " πληρες γεμισμα" ειναι
καλυτερο?

>Eraser - διαγραφέας
>Αν θυμάμαι καλά το έχω δει και σαν γόμα σε κάποια εφαρμογή των Windows

Οντως. και τα 2 δοκιμα ειναι. Προτιμω ομως το γομμα  γιατι γινεται
αμεσοτερη αναφορα στη λειτουργια του αντικειμενου (ενω το eraser ειναι
εοπισης βοηθιτικη εφαρμογη διαγραφης αρχειων)

>Mini Folder - ;
>Mini Package - ;

Μινι Φάκελος?
Μίνι Πακέτο?

>Checker&board - ; (mil;ame p;anta gia efarmog;h grafik;vn)

To board ειναι επιφανεια (σανιδα κατα λεξη) το checker ελεγχτης???