Ελληνοποίηση του KDE - Οι πρώτοι μεταφραστές

Socrates P VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Sat Mar 19 07:07:47 EET 2005

συμμετεχω ήδη στο debian και θα μπορουσα καλλιστα να βοηθησω και για το
KDE. Το προβλημα μου ειναι οτι αυτη τη στιγμη εχω Gnome και η
εγκατασταση του ΚΔΕ σημαινει dld 10MB kai κατι ψιλα. Οπως καταλαβενετε
δεν εχω υπομονη για κατι τετοιο με το 6ετιας μοντεμακι που εχω και τις
φοβερες ταχυτητες που πιανει :)
Παναγιωτης