Ελληνοποίηση του KDE - Προσφορά εργασίας

muz muz at diktio.org
Fri Mar 18 17:57:36 EET 2005

Γειά σας.

Αν και τώρα τελευταία το έχω γυρίσει στο gnome, θα ήθελα να βοηθήσω στη
μετάφραση(από αγγλικά). Ειδικά αν μπορώ να αναλάβω μικρά projects.
μπορώ να "σηκώνω" kde κατ επιλογήν σε debian ώστε να έχω μπροστά μου
οπτική βοήθεια.

Μιχάλης (aka Clopy)

Y.Γ. στο e-mail link που υπάρχει στη σελίδα, υπάρχει ένα πρόβλημα.
Κάποιος ο οποίος δεν είναι μέλος της λίστας (και όποιος χρησιμοποιήσει
αυτό το λινκ, μάλλον δεν είναι) δεν μπορεί να κάνει ποστ στη λίστα. Άρα
το e-mail που θα προσπαθήσει να στείλει για προσφορά εργασίας, θα
απορριφθεί.