Ελληνοποίηση του KDE

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Wed Mar 16 14:45:03 EET 2005

https://www.cvshome.org/docs/blandy.html
https://www.cvshome.org/docs/manual/

> Βέβαια η δουλειά είναι πολλή για ένα μόνο άτομο, και γι' αυτό η
> βοήθεια κάποιων από τα μέλη της λίστας είναι καλοδεχούμενη. Ελπίζω
> να βρεθούν εθελοντές...

ατάκα του Gandalf από το LOTR:
"I cannot carry this burden for you, but I will help you carry it" :-)

Αν οργανώσεις τη διαδικασία, δηλαδή κατευθύνεις ποια αρχεία
χρειάζονται δουλειά, ευχαρίστως να βοηθήσω όσο μπορώ τουλάχιστον.
Και μάλιστα, ίσως είναι ευκαιρία, όπως είχαμε πει με το Σίμο, να
φτιάξουμε ένα κοινό compedium για όλα τα projects που χρειάζονται
μεταφράσεις, GNOME, KDE, Translation Project, Debian, κλπ.

Με αυτόν τον τρόπο θα επιτύχουμε κοινούς όρους και θα αποφύγουμε
πιθανά conflicts.
Σίμο, μάλλον πρέπει να ξαναδώ το mail που έστειλες προηγουμένως για
merging των αρχείων po. :-)

Κώστας