Ελληνοποίηση του KDE

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Wed Mar 16 13:39:44 EET 2005

Γεια σε όλους

Μετά τις τελευταίες δυσάρεστες εξελίξεις σχετικά με την ομάδα του KDE, τις
οποίες έμαθα από τη λίστα, αποφάσισα να ασχοληθώ και με τις μεταφράσεις. (έως
τώρα ήμουν υπεύθυνος για τον ιστότοπο της ομάδας
http://i18n.kde.org/teams/el/).

Έχω ήδη λογαριασμό στο KDE CVS (σαν developer) και μπορώ να αναλάβω και τη
διαδικασία commit. Δεν είμαι εξοικειωμένος με το CVS tree, κυρίως με τη χρήση
TAGS και BRANCHES, και γι' αυτό εάν υπάρχουν σχετικά how-to, στείλτε μου τους
δεσμούς.

Βέβαια η δουλειά είναι πολλή για ένα μόνο άτομο, και γι' αυτό η βοήθεια
κάποιων από τα μέλη της λίστας είναι καλοδεχούμενη. Ελπίζω να βρεθούν
εθελοντές...

Σπύρος