[I18NGR] encoding στο digest mode των λιστών ταχυδρομείου

Τα πάντα ρει ta_panta_rei at flashmail.com
Mon Jun 27 15:34:37 EEST 2005

Serafeim Zanikolas [26/06/2005]:

> Ο περισσότερος κόσμος έχει πλέον γυρίσει σε UTF-8 (τουλάχιστον στην i18ngr).
> Μήπως θα ήταν εύκολο να αλλάξει αντίστοιχα το encoding στο Content-Type
> header που χρησιμοποιείται σε digest mode (ώστε να μη χρειάζεται να ορίζει
> κανείς «με το χέρι» UTF-8)

Το τι μορφή κωδικοποίησης χρησιμοποιεί το πρόγραμμα digest της λίστας,
δεν αλλάζει κάτι από την κωδικοποίηση των μηνυμάτων, αλλά μόνο το πλαίσιο -
φάκελλο που τα περικλείει, άρα δεν είναι πληροφορία που μεταβάλλει την
εμφάνιση των μηνυμάτων.

Δεν νομίζω ότι είναι σκόπιμο (ή απλό) να γίνεται επανακωδικοποίηση
των αποστελλόμενων μηνυμάτων.

Καλά ρυθμισμένα προγράμματα ηλ. ταχ/μείου δεν έχουν πρόβλημα να
εμφανίζουν σωστά ελληνικά και σε utf-8 και σε iso-8859-7, αρκεί
ο αποστολέας του μηνύματος να δηλώνει _σωστά_ τι περιεχόμενο
έχει το μήνυμά του (βλ. και σχετικό μήνυμά μου προς John Kostaras
στις 23 τρέχοντος).