[I18NGR] Απόδοση του Raw printer

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Fri Jun 24 13:46:14 EEST 2005

> αμεσης λειτουργιας?
> αν καταλαβα καλα σημαινει ενας εκτυπωτης που με το που τον συνδεσεις
> λειτουργει αμεσα χωρις οδηγους

Νομίζω ότι σημαίνει απλά πως δεν έχει κανενός είδους επικοινωνία από
και προς τον εκτυπωτή εκτός της απλής αποστολής εγγράφων προς εκτύπωση
σε κάποια προσυμφωνημένη (raw) μορφή. Γι' αυτό δε χρειάζεται κάποιον
ειδικό οδηγό.
Τώρα όταν λέμε raw δεν ξέρω τι μορφή εγγράφου μπορεί να σημαίνει. Ίσως
είναι το κλασσικό postscript που έχουν οι περισσότεροι εκτυπωτές, ή απλό
bitmap για κάποιο κλασσικό dpi
Δηλαδή, να στέλνεις χύμα bytes χωρίς κάποιο πρωτόκολλο.

Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας βοηθήσει...