[I18NGR] komma/teleia sto ari9mhtiko plhktrologio

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Wed Jun 15 13:50:32 EEST 2005

Ρε παιδιά, το LC_NUMERIC τι κάνει; (δυστυχώς δεν έχω λίνουξ τώρα, να το δώ)
στο irix τουλάχιστον αν έχεις LC_NUMERIC=el_GR η printf έβγαζε τους
αριθμούς
με κόμμα για υποδιαστολή, και αντίστοιχα και η scanf και όλες οι σχετικές
συναρτήσεις (atof κλπ.) της libc και άλλων βιβλιοθηκών. Τώρα βέβαια αν ο
προγραμματιστής έχει χρησιμοποιήσει άλλες βιβλιοθήκες για είσοδο-έξοδο ή
έχει
φτιάξει μόνος του τον snanner των αριθμών θα υπάρχει πρόβλημα, το οποίο
θεωρητικά
είναι του προγράμματος (και πρακτικά του χρήστη).

-Είναι ευθύνη του προγραμματιστή να αποφασίσει αν θέλει το πρόγραμμά του
να υπακούει
στο LC_NUMERIC ή όχι.
-Είναι ευθύνη όλων μας να φτιάχνονται τα προγράμματα και οι διανομές έτσι
ώστε να
μην εμφανίζονται τέτοια προβλήματα
-Είναι επιλογή του χρήστη να "ρισκάρει" τα προβλήματα που εμφανίζονται αν
θέλει
ντέ και καλά "ελληνικούς αριθμούς"

Έτσι πάντως θα έπρεπε να είναι το πληκτρολόγιο και στα X και στην κονσόλα,
αλλά
θα πρέπει να ενεργοποιείται ΜΟΝΟ όταν είναι LC_NUMERIC=el_GR[.UTF-8]

Την Tue, 14 Jun 2005 18:00:38 +0300,ο(η) Nikos Platis <nplatis at di.uoa.gr>