[I18NGR] Kdevelop synexeia

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Jun 14 18:33:40 EEST 2005

* Konstantinos Margaritis [2005-06-14 12:17]:

> "κανονική παράσταση" καλύτερα.

Πραγματικά, ταιριάζει πιο πολύ στο νόημα του όρου. Περίεργο, όλα τα
άρθρα/σημειώσεις/κλπ που έχω δει στα Ελληνικά λένε «κανονικές εκφράσεις»
(δεν έχω δει και πολλά βέβαια, συνήθως στα Αγγλικά το βλέπω).

Το ωραίο είναι ότι ψάχνοντας στο Google για «κανονική παράσταση», το
πρώτο που βγάζει είναι ένα άρθρο του DJ Art από το magaz!

Προγραμματισμός με gawk μέρος 1ο: Πρότυπα (και Πράξεις)
http://magaz.hellug.gr/23/03_gawk1-3.html

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr