preseed = ?

Lefteris Dimitroulakis edimitro at tee.gr
Mon Jan 10 21:00:12 EET 2005

Στις Sunday 09 January 2005 2:34 pm, ο/η Konstantinos Margaritis έγραψε:
> Εννοεί προκαθορισμένες τιμές με τις οποίες γίνεται η ρύθμιση ενός
> προγράμματος (στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για τα preset
> debconf values κατά την εκτέλεση του debian-installer). Το κείμενο
> στο οποίο εμφανίζεται είναι:
>
> Load preseed file
> (δηλαδή φόρτωση ενός αρχείου με προκαθορισμένες τιμές για
> αυτοματοποίηση της εγκατάστασης)
>
> και η μετάφραση που σκέφτομαι είναι:
>
> Φόρτωση αρχείου προκαθορισμών
>
> αλλά δεν ξέρω κάπου δε μου κάθεται...

Απ΄ ότι καταλαβαίνω το 'preseed file'
είναι ένα αρχείο που γεμίζει με πληροφορίες
που δείνει ο ίδιος ο χρήστης σε ερωτήσεις - επιλογές
που του τίθενται στα προκαταρτικά της διαδικασίας της
εγκατάστασης.
Θα σου πρότεινα λοιπόν
preseed file = επιλογές εγκαταστάσεως του χρήστη

ή αν θεωρήσεις ότι λόγω συμφραζομένων δεν
απαιτείται η λέξη εγκατάσταση τότε

preseed file = αρχείο επιλογών

Για τα γούστα μου όμως ταιριάζει καλύτερα
preseed file = αρχείο προεγκατάστασης

αλλά βέβαια  ...περί ορέξεως, ουδείς λόγος!