tray

Balaskas Euaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Sat Jan 1 18:08:08 EET 2005

 Καλή χρονιά σε όλους σας,

ο λόγος που γράφω στην λίστα για την παραπάνω λέξη είναι ακριβώς γιατί
προσπαθώ να βρω (βρούμε) μία καλή και αποδεκτή μετάφραση. Αλλιώς θα το
μετάφραζα όπως ήθελα, π.χ.
εικονίδιο συντόμευσης ή μικρογραφία εφαρμογής ή κάπως έτσι.

Δυστυχώς όμως και εγώ έψαξα σε λεξικά και δεν είναι όμορφο να γράφει
κανείς το αποτέλεσμα ενός λεξικού ΜΟΝΟ.

Μιλάμε για τον χώρο της πληροροφορικής και κανένα μα κανένα λεξικό δεν
μπορεί να καλύψει σωστά την ορολογία και την σημασία των λέξεων αυτών.

Θέλω βοήθεια στην προσπάθεια μετάφρασης τέτοιων όρων από όλους ως ομάδα
και όχι μόνο από 2 άτομα.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, παρακαλώ περιμένω τώρα προτάσεις.

Όσο για το tray icon δεν μπορώ να το μεταφράσω ως εικονίδιο συρταριού.