Αναγνωση Baguira, acheck, acl

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Sun Feb 20 19:21:26 EET 2005

On Σάββατο 19 Φεβρουάριος 2005 17:59, Socrates VAVILIS wrote:
> Σας στελνω ta .po που μετεφρασα για μια δευτερη αναγνωση για
> ορθογραφικα κλπ.
> Επισης πειτε μου αν συμπληρωσα σωστα τις κεφαλιδες.
> Το baghira ειναι γραφικο interface για KDE εμπνευσμενο απο το
> apple. προσωπικα εχω gnome. ειδα μονο το manual στο sourceforge
> γιατι τα libs toυ  KDE  πεφτουν βαρια για το dial up μου ;)
> Κaλο θα ηταν να του ριξει μια ματια καποιος που ειναι εξοικιωμενος
> με τα μηλα :) η χρησιμοποιει KDE.
> καλη αναγνωση
> Παναγιωτης

Άρχισα να κοιτάω τις μεταφράσεις σου και μπορώ να σου πώ ότι έχεις
κάνει πολύ καλή δουλειά! Συγχαρητήρια! Σου στέλνω μερικές
παρατηρήσεις για το acheck, αλλά φυσικά είναι απλώς προτάσεις, δεν
απαιτώ να τις υλοποιήσεις. Αν συμφωνείς μπορώ να κοιτάξω και τις
υπόλοιπες μεταφράσεις και να σου πώ τη γνώμη μου.

Κώστας

ΥΓ. Επίσης, έχω την αμυδρά εντύπωση ότι δε χρησιμοποιείς το πραγματικό
σου όνομα :-)
ΥΓ.2. Το αρχείο acheck, όπως και τα baghira* είναι σε encoding
ISO-8859-7 και όχι σε UTF-8, αν θες διόρθωσέ τα πριν τα στείλεις.