[I18NGR] Βοήθεια για μηνύματα του kdegraphics (KDE)

Nikos Platis nplatis at di.uoa.gr
Mon Dec 19 14:21:12 EET 2005

O/H Αλέξανδρος Διαμαντίδης έγραψε:
> * Toussis Manolis [2005-12-18 15:53]:

> Θα έλεγα να το αφήσεις έτσι, σε εισαγωγικά:
>
> Πολλές σύγχρονες γραμματοσειρές περιέχουν πληροφορίες «hinting» που
> μπορούν να βελτιώσουν την εμφάνισή τους

Νομίζω ότι το να βάζουμε σε εισαγωγικά τους αγγλικούς όρους αν δεν
μπορούμε να τους μεταφράσουμε δεν είναι σωστό -- αν θέλουμε μπορούμε να
παρέχουμε τον αγγλικό όρο σε παρένθεση.

Για το συγκεκριμένο θα μπορούσαμε απλά να πούμε: «Πολλές σύγχρονες
γραμματοσειρές παρέχουν βοηθητικές πληροφορίες που μπορούν να
χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσουν την εμφάνιση»

Nikos Platis                                  e-mail: nplatis at di.uoa.gr
Department of Informatics                        tel: +30 210-727-5106
University of Athens                             fax: +30 210-727-5114

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill