[I18NGR] Re: [Open-source] Μανιφέστο για τα δικαιώματα του πολίτη στον ψηφιακό κόσμο

Argyris Megalios argymeg at yahoo.com
Mon Dec 12 15:44:11 EET 2005

> 100%!

Έχει γίνει μια προσπάθεια, σε κάποια σχολεία της Λαμίας και των
Ιωαννίνων (ίσως και σε άλλες περιοχές). Στο Πειραματικό Γυμνάσιο Λαμίας
(που δεν υπάρχει πια) όπου ήμουν μαθητής παραδόθηκαν πέρυσι καινούρια
μηχανήματα, με dual-boot Linux και Windows, και στα Windows
εγκατεστημένο Open Office. Έγινε αγωγή από τη Microsoft Ελλάς, που όμως
απορρίφθηκε. Τα αποτελέσματα όμως ήταν απογοητευτικά. Κανείς δεν κάθισε
να εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ των αρχείων .sxw και .doc. Οι τεχνικοί
του καταστήματος ήταν αισχρά άσχετοι με το θέμα, αλλα απαγορεύανε
αυστηρά να πειράξει κάποιος τις ρυθμίσεις του συστήματος. Το αποτέλεσμα
ήταν, για άγνωστο μέχρι σήμερα (σε εμένα) λόγο, τα αρχεία .doc να είναι
συσχετισμένα πότε με το Writer και πότε με το Wordpad (οπότε ουκ ολίγες
φορές τα αρχεία σχεδόν καταστράφηκαν από τις συνεχείς μετατροπές), και
η έκδοση του OpenOffice να αλλάζει σε τυχαία διαστήματα από την 1.2
στην 1.4 και το αντίστροφο (!). Κανείς ποτέ φυσικά δεν άνοιξε καν το
Linux...
Το μήνυμα ίσως είναι εκτός θέματος, απλά θέλω να καταλήξω ότι δυστυχώς
πολύ δύσκολα θα καταφέρουμε να απαγκιστρωθούμε από το μονοπώλιο της
Microsoft, που έχει πολύ γερές ρίζες στην Ελλάδα, ειδικά απ' ότι
φαίνεται ανάμεσα στους νεότερους.

Αργύρης Μεγαλιός

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr