[I18NGR] Υποστήριξη πολυτονικών στο Textpattern

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Tue Aug 23 03:16:42 EEST 2005

Έχω προσθέσει όλους τους πολυτονικούς συνδυασμούς ώστε να καλύπτεται
πλήρως το σετ των εκτεταμένων Ελληνικών (1F00~1FFE)

Το μόνο πρόβλημα είναι η κορωνίδα ( ᾽ U+1FBD) για την οποία δεν είμαι
σίγουρος.
κανονικά χρησιμεύει για να δείξει κράσεις κλπ και μοιάζει με την ψιλή
στο μέσο της λέξης. Πχ
"και ἐγὼ" = "κἀγὼ"
ή στα νέα ελληνικά
"σοῦ ἔλεγα" = "σοὔλεγα" (ή σὄλεγα) το οποίο στο μονοτονικό γίνεται "σου
'λεγα"

Πρακτικά βέβαια αντικαθίσταται από την ψιλή ή τη δασεία και ισοδυναμεί
με ψιλή αλλά έχει ξεχωριστό spacing χαρακτήρα στο unicode.
Απλά υποθέτω ότι όταν (και αν) κάποιος θελήσει να χρησιμοποιήσει
το χαρακτήρα αυτό, μάλλον θα εννοεί κάτι σαν απόστροφο οπότε και την
αντικαθιστώ με το μονό εισαγωγικό.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή δεν πρέπει να βγαίνει spacing χαρακτήρας,
είναι η τελευταία εγγραφή στο αρχείο (απλά κάντο ᾽ = )

Την Mon, 22 Aug 2005 23:37:52 +0300,ο(η) Πιστιόλης Κωνσταντίνος