[I18NGR] Re: [Open-source] Re: Ανακοίνωση διάθεσης της διανομής Ubuntu Linux 5.04

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Thu Apr 14 09:37:27 EEST 2005

Στις 14-04-2005, ημέρα Πεμ, και ώρα 07:14 +0300, ο/η Theodore
Dimitriadis έγραψε:

> Έστησα και εγώ το Ubuntu Linux σε ένα iBook (ppc) και τρέχει μια χαρά.
> Το κακό είναι ότι στην εγκατάσταση διάλεξα αγγλικά, με συνέπεια τα
> μενού να είναι τώρα στα
> αγγλικά. Μπορώ παντώς να γράφω κανονικά ελληνικά ,αν διαβάζετε αυτά
> που γράφω :)
> Πως μπορώ να αλλάξω την επιλογή ώστε να έχω ελληνικά μενού;
> 'Οποιος μπορεί ας βοηθήσει...

Please μην κανεις reply σε τόσες πολλές λίστες και παραλήπτες.....

Στο θέμα μας . Δώσε τις παρακάτω εντολές και είσαι ΟΚ:
1)apt-get update
2) apt-get install  language-support-el language-pack-el
mozilla-firefox-locale-el  openoffice.org-l10n-el  (+myspell-el-gr
aspell-el openoffice.org-help-el)
3) dpkg-reconfigure locales και επιλέγεις el-GR.UFT8

GPG: 8D25F527