[I18NGR] Προς τους μεταφραστές του ΚΔΕ

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Apr 11 12:31:57 EEST 2005

On Monday 11 April 2005 12:23 Filippos Papadopoulos wrote:

> Ωραία εξήγησε μας τότε ποια είναι η διαφορά όταν κάνω overwrite ένα αρχέιο
> και όταν το κάνω replace...

Χαίρε Σωκράτη

Βλέπω ότι ο κύριος αυτός αρχίζει να γίνεται εριστικός.... :(
Και για να προλάβω καμία άσχημη κατάσταση (flame δεν το λένε;), μία παράκληση:

αν του απαντήσεις προσπάθησε να είσαι ευγενικός. Ξέρω ότι είναι δύσκολο, και
εμένα με τρώει να του απαντήσω όπως πρέπει, αλλά μάλλον πως δεν πρέπει...

Αν συνεχίσει έτσι, άσε να του απαντήσω εγώ όπως ξέρω :)