[Open-source] Ελληνικές Firefox 1.0 nightlies έτοιμες για δοκιμή!

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Tue Oct 26 23:46:08 EEST 2004

On Τρι 26 Οκτ 2004 23:37, Kostas Papadimas wrote:
> Στις 26-10-2004, ημέρα Τρι, και ώρα 23:14 +0300, ο/η Nick Niktaris
>
> έγραψε:

> Εχμμμ ...Νίκο εννοείς να το γυρίσουμε να είναι el-gr ( το οποίο
> ήταν λάθος μου  τόσα χρόνια γιατί ήταν αντίθετο στα standards) αντί
> για el-GR που έγινε τώρα έτσι? Επίσημα όχι μιας και λόγω της
> μετάβασης των αρχείων μας στο cvs του mozilla έπρεπε να υπακούσω ,
> αλλά σου το στέλνω άμεσα αν το θές τροποιημένο σε el-gr....

Όχι, όχι! σωστά το έχεις εσύ!
Κάποιο bug υπάρχει στο πακέτο του Debian και δε φορτώνει ορισμένα
locale πακέτα (ένα εκ των οποίων και το el_{GR,gr}). Και ο maintainer
είναι ένας ξεροκέφαλος γιαπωνέζος του στυλ "not mozilla's bug, your
bug" :-)
Άντε να βρεις άκρη τώρα... Σωστά πάντως το έχεις, ακολούθα το
standard :-)

Κώστας