[Open-source] Ελληνικές Firefox 1.0 nightlies έτοιμες για δοκιμή!

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Oct 26 23:37:59 EEST 2004

Στις 26-10-2004, ημέρα Τρι, και ώρα 23:14 +0300, ο/η Nick Niktaris
έγραψε:
> Στις Τρι 26 Οκτ 2004 23:05, ο/η Kostas Papadimas έγραψε:
>
> Με την ευκαιρία να πω ότι ετοιμαζω τα .deb αρχεία για το debian. Υπαρχει όμως
> ένα μικρό προβληματάκι με το .xpi.
> Στο linux αντι για el-GR είναι el-gr. Υπάρχει λόγος για αυτό. Μπορεί να
> αλλάξει?
>
> Νικος

Εχμμμ ...Νίκο εννοείς να το γυρίσουμε να είναι el-gr ( το οποίο ήταν
λάθος μου  τόσα χρόνια γιατί ήταν αντίθετο στα standards) αντί για el-GR
που έγινε τώρα έτσι? Επίσημα όχι μιας και λόγω της μετάβασης των αρχείων
μας στο cvs του mozilla έπρεπε να υπακούσω , αλλά σου το στέλνω άμεσα αν
το θές τροποιημένο σε el-gr....

Κώστας