να μεταφραστεί η προτροπή login ?

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Jan 18 15:11:28 EET 2004

Στις Σαβ 17 Ιαν 2004 6:26 μμ, ο/η Konstantinos Margaritis έγραψε:
> τελικά μετά από τα σχόλια και από κάτι που μου είπε ένας φίλος μου, τί
> θα συμβεί αν προσπαθήσω να κάνω login στο σύστημα από telnet/ssh το
> οποίο δεν θα έχει ελληνική γραμματοσειρά...
> μάλλον θα το αφήσω αμετάφραστο.
>
> Γενικά το login πώς θα το μεταφράζατε? είσοδος στο σύστημα ή σύνδεση
> στο σύστημα;
>
> Κώστας
Νομίζω οτι υπάρχει και ένας πρακτικός περιορισμός εδώ: το login εμφανίζεται
πρίν το l10n. Δηλαδή, το login θα το δούν όλοι οι χρήστες, πρίν μπούν στο
σύστημα. Κατά τη γνώμη μου, δεν θα πρέπει να είναι μεταφρασμένο, αλλά να
εμφανίζεται στην ουδέτερη (=C = Αγγλική) γλώσσα.
Το l10n "αρχίζει" αφού ο χρήστης κάνει login (οπότε τρέχει και το .profile
του).