Metafrash "Junk"

Kostas PKst at gmx.net
Fri Jan 16 11:04:02 EET 2004

Όπως μερικοί θα έχετε προσέξει οι Mozilla , Thunderbird και οι
development releases του Evolution έχουν το Bayesian φίλτρο το οποίο
όταν ρυθμιστεί σωστά εντοπίζει και σημειώνει ανεπιθύμητα εισερχόμενα
μηνύματα αλληλογραφίας ως "junk mail"  . (π.χ "mark message as junk
mail" , "evolution thinhs this is a junk mail" κτλ) > Η μετάφραση που
έχω κάνει μέχρι τώρα είναι "αλληλογραφία για τα σκουπίδια", ή απλά
"σκουπίδια (ι)" ανάλογα την περίπτωση. Η απόδοση όμως αυτού του όρου δεν
μου αρέσει. Έχει κανείς καμμιά ιδέα για κάποια κάποια πιό εύηχη και
κατανοητή απόδοση του junk?

Κώστας