[Fwd: Re: mapping=?]

Nick Niktaris niktaris at freemail.gr
Wed Apr 14 23:54:14 EEST 2004

Στις Τετ 14 Απρ 2004 12:30, ο/η Nikos Kanellopoulos έγραψε:
Δηλάδή μια πρόταση του τύπου:Here you can give additional mappings.
&
 give the correct mappings like: /dev/"hda4:/boot /dev/hda5:/var /dev/hda6:/tmp
Θα μεταφραζόταν:
Εδώ μπορείτε να δώσετε επιπλέον απεικονίσεις.

&
δώστε τις κατάλληλες απεικονίσεις όπως /dev/"hda4:/boot /dev/hda5:/var /dev/hda6:/tmp
ή καλύτερα:
Εδώ μπορείτε να δώσετε επιπλέον αντιστοιχίσεις.

&
δώστε τις κατάλληλες αντιστοιχίσεις όπως /dev/"hda4:/boot /dev/hda5:/var /dev/hda6:/tmp