[Fwd: Re: mapping=?]

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Wed Apr 14 13:30:27 EEST 2004

Andreas Vlachos wrote:

> Re: mapping=?
> From:
> Andreas Vlachos <rideronthestorm98 at yahoo.com>
> Date:
> Wed, 14 Apr 2004 11:08:21 +0100
> To:
> Petros Velonis <velonis at freemail.gr>
>
> To:
> Petros Velonis <velonis at freemail.gr>

> 8BIT
> <407D0B88.6000600 at freemail.gr>

> Κι εγώ συνήθως έτσι το συναντώ.

Κι εγώ την "απεικόνιση" είχα στο μυαλό μου.
Αυτά είναι πράγματα που πιο πολύ έχουν να κάνουν με
τα μαθηματικά παρά με την γεωγραφία...

Όσο για το πως μεταφράστηκε το mapping ως "χαρτογράφηση"
προκειμένου περί υπολογιστών: εικάζω ότι έγινε με την
γνωστή μέθοδο, απόφοιτος αγγλικής φιλολογίας μεταφράζοντας
επιλέγει την πρώτη επιλογή στο λέξικό και πιο οικεία προς
αυτόν. Μην μου πείτε ότι δεν το γνωρίζετε το σενάριο αυτό.
Οφείλουμε να διορθώνουμε τέτοια λάθη.

Κάποιοι μεταφράζουν τα γραφήματα "γράφους". Τι εστί γράφος;
Graph - το γράφημα χωρίς την κατάληξη... Έλεος.
Κάποιοι θα αντιδράσουν σ'αυτό που λέω γιατί έτσι τους τα
είπαν οι καθηγητές τους στο Πανεπιστήμιο (Αθηνών). Έτσι είναι
όμως. Υπάρχουν και αρχαία κείμενα. Μπορούμε εύκολα να βρούμε
πότε πρωτοεμφανίζεται μια λέξη