[Fwd: Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google]

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Nov 26 13:33:53 EET 2003

Από λάθος μου, αυτο το e-mail δεν πήγε στην i18ngr at hellug.gr και
hellug at hellug.gr. To ξαναστέλνω...

-------- Original Message --------
Subject: Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google
Date: Wed, 26 Nov 2003 08:55:42 +0200
From: Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr>

Καλημέρα σας.

Πριν μερικές ημέρες κάποιος ρώτησε σε μια λίστα σχετική με PHP για τις
αναζητήσεις στα ελληνικά. Κυρίως, αν θα έπρεπε ή όχι να λαμβάνουμε
υπόψιν μας τους τόνους. Το παράδειγμα που έθεσα, βασίστηκε στο Google:

Ιστοσελίδες που αναζητήθηκαν με τους όρους κουλος .   1 έως 4 από 4
αποτελέσματα.

Ιστοσελίδες που αναζητήθηκαν με τους όρους κουλός .   1 έως 10 από
περίπου 75 αποτελέσματα.

Ιστοσελίδες που αναζητήθηκαν με τους όρους ΚΟΥΛΟΣ .   1 έως 10 από
περίπου 16 αποτελέσματα.

Δεν βρέθηκαν σελίδες που να περιέχουν τις λέξεις - ΚΟΥΛΌΣ -.
Δεν βρέθηκαν σελίδες που να περιέχουν τη λέξη "κουλόσ".

Όπως βλέπετε, το Google τα διαφοροποιεί. Κακώς, κατά την δική μου γνώμη,
αλλά και άλλων που ρώτησα.

Σε ανύποπτο χρόνο, το ανέφερα σε ένα φίλο μου, όπου ανοίκει στην ομάδα
ελληνικών μεταφράσεων του Google. Επικοινωνήσαμε ήδη με το Google και
ενδιαφέρονται να το διορθώσουν, αν το θεωρούμε ως Έλληνες τόσο σημαντικό
πρόβλημα.

Το πρόβλημά μου είναι τώρα το εξής. Αν κάνω αναζήτηση για "κάλος" (π.χ.
κάλος του ποδιού) και μου πετάξει 1000000 αποτελέσματα για "καλός",
μήπως θα έχουμε κάνει μια κακή κατάσταση χειρότερη;

Δυστηχώς, οι γνώσεις μου σταματούν εδώ, όσον αφορά το τι πρέπει και δεν
πρέπει να ισχύει, όπως φυσικά και το "ΠΩΣ" μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο.

Μπορούμε να βγάλουμε μια λύση, ένα αλγόριθμο, μια μέθοδο και να την
προωθήσουμε στο Google;

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης