Fedora Core 1:Screenshots με Ελληνικά

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Wed Nov 12 20:29:35 EET 2003

On Wednesday 12 November 2003 20:23, Lefteris Dimitroulakis wrote:
> Το θέμα που κατά τη γνώμη μου χρειάζεται σχολιασμό είναι ότι,> αν δεν κάνω κάποιο χοντρό λάθος, τώρα και δύο- τρία χρόνια> διδάσκεται η πληροφορική στο λύκειο σε περίπου 20.000 μαθητές> το χρόνο. Οι τεχνική ορολογία λοιπόν που θα επικρατήσει στο εγγύς> μέλλον ποιά θα είναι;  Αυτή που χρησιμοποεί « η πιάτσα » σήμερα ή> κάτι το τελείως διαφορετικό;
Με αυτό το σκεπτικό δεν θα υπάρχει καθόλου ελληνική ορολογία. Έχεις ακούσει πρόσφατα τί γλώσσα μιλάνε οι πιτσιρικάδες όταν αναφέρονται σε θέματα πληροφορικής? Αν το αφήσουμε και κοιτάμε παθητικά, το έχουμε χάσει το παιχνίδι.
Και η πιάτσα προς το παρόν είμαστε εμείς. Μετά από εμάς θα έρθουν άλλοι και πιθανόν θα αλλάξουν πολλά. Αλλά όσοι όροι θεμελιωθούν από τώρα, δύσκολα θα αλλάξουν σε 5-10 χρόνια όταν δηλαδή θα αρχίσει να μπαίνει στην πιάτσα η νέα γενιά, η οποία -σημειωτέον- για να μπεί στη πιάτσα πρέπει να μιλάει τη γλώσσα της πιάτσας...
-- Konstantinos MargaritisConsultant - IT ServicesDebian Developer