Μετάφραση fetchmail και εκκίνηση μετάφρασης Debian

Kostas pkst at gmx.net
Tue May 6 18:04:34 EEST 2003

O/H Fanis Dokianakis έγραψε:

<snip>
> Αυτό όμως ήταν το εύκολο μέρος, το Documentation του Debian [1] από την
> άλλη μεριά είναι αρκετή δουλειά για την οποία δεν έχω αρκετή εμπειρία.
> Το ellak.gr είχε ανακοινώσει ότι ήθελε να συμμετέχει στην μετάφραση του
> Debian (ή ετοίμαζε ελληνικό Debian), τι γίνεται με αυτούς;

Απ'όσο ξέρω έχει ήδη ξεκινήσει η δημιουργία ενός ελληνικού οδηγού χρήσης
(με την συνδρομή του ΕΔΕΤ και θα καλύπτονται από την άδεια FDL -Free
Documentation License- ) από τον Κώστα Μαργαρίτη για Debian που υποθέτω
ότι θα περιέχει αρκετό από το Documentation τοu Debian. Ίσως θα είναι
καλύτερο να γραφτείς και στην λίστα open-source του ellak.gr για να μην
γίνει διπλή δουλειά...

Κώστας