About kde-i18n-el site

Spiros Georgaras geosp at otenet.gr
Mon Mar 24 00:43:41 EET 2003

Στις Κυρ 23 Μαρ 2003 19:40, ο/η Dimitris Kamenopoulos έγραψε:
> Για κάποιο λόγο ο Mozilla 1.0.1 (και ο Netscape 4.7 και απ' ό,τι μου είπαν
> και ο IE) δεν καταλαβαίνει σωστά το encoding και αντιμετωπίζει τις σελίδες
> σαν iso-1. Πρέπει να διαλέξεις με το χέρι View->Character Coding->UTF-8 για
> να φανούν σωστά οι σελίδες. Στον Konqueror όλα φαίνονται μια χαρά,
> αυτόματα. Καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει;

Το έχω ήδη διαπιστώσει. Και έκανα και κάποιες δοκιμές με αλλαγή του charset
(γι' αυτό το λόγο τώρα είναι σε utf-8). Δεν ξέρω τί γίνεται.

O Konqueror μάλλον τα βλέπει σωστά γιατί είναι δηλωμένο σαν default encoding
το iso-7. Αλλιώς δεν εξηγείται....

Πάντως οι ίδιες σελίδες (σε iso-8859-7) στο χώρο μου στην otenet φαίνονται
κανονικά και με mozilla και με ΙΕ.

Επίσης, το site είχε το ίδιο πρόβλημα και πριν ξεκινήσω να το δουλεύω εγώ, και
μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση τότε.

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι οτι έχει πρόβλημα ο server. Μήπως δεν
στέλνει στον browser πληροφορίες για το encoding? Είναι δυνατό; Γιατί αν ο
browser δεν έχει πληροφορίες encoding, παίρνει το default (iso-1). Θυμάμαι
όμως οτι τις πρώτες μέρες που πέρασα τις σελίδες τις έβλεπα κανονικά και από
ΙΕ. Μετά ξαφνικά... τέλος.

Μήπως πρέπει να ρωτήσουμε τον Claudiu?