Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Wed Dec 3 20:01:12 EET 2003

On Wednesday 03 December 2003 19:37, Giannis Stoilis wrote:

> Ε, όχι ακριβώς... αν κάναμε αναζήτηση μόνο μιας λέξης, θα είναι
> νόημα αυτό που λες. Αναζήτηση πάντως σήμερα, με τα εκατομύρια των
> ελληνικών σελίδων, με χρήση μίας και μόνος μία λέξης, δεν στέκει.
> Αν κάπιοι δουλεύουν τόσο καιρό έτσι, αναμφισβήτητα, θα σταματήσουν.
> Και αν μιλάμε για θέμα τόσο μοναδικό που με μία λέξη και μόνο
> μπορείς να βρείς χρήσιμα πράγματα, αμφιβάλω αν θα έχει διαφορά με
> αλλαγή στην συμπεριφορά των τόνων...

Αναρωτιέμαι... δεν έχουμε τη μοναδική γλώσσα που παίρνει τόνους, π.χ.
Γαλλικά, Γερμανικά, Τσέχικα, Τούρκικα, Σκανδιναβικά, κλπ, όλες αυτές
χρησιμοποιούν το λατινικό αλφάβητο αλλά έχουν προσθέσει διάφορα
στοιχεία "τονισμού" (δε ξέρω πώς αποκαλούνται κανονικά), accents,
umlauts. Πώς χρησιμοποιούν αυτοί το google? Δηλαδή έχει την ίδια
βαρύτητα η λέξη skårgärden με την skargarden?

Παραπονιόμαστε κι εμείς... φαντάσου να πρέπει να φτιάξεις το google
για κινέζικα...

Κώστας