Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Dec 3 19:58:53 EET 2003

Konstantinos Margaritis wrote:
> αν ήμουν το google θα το έκανα διαφορετικά. Θα έφτιαχνα μια test page
> με τον νέο τρόπο και θα ενημέρωνα τους χρήστες ότι υπάρχει και αυτή.
> Αν μετά από την πάροδο κάποιου καιρού (2-3 βδομάδες, 1 μήνα?)
> διαπιστωθεί ότι οι χρήστες προτιμούν τη καινούρια τότε την κάνω
> default. Αν όχι τότε την αφήνω ως optional.
> Σε οποιαδήποτε περίπτωση δε θα έσβηνα τίποτε, you never know...
> Αλλά δεν είμαι το google...

ναι, οκ, ίσως να παίρνω υπόψιν την χειρότερη περίπτωση. αλλά δηλώνω στην
λίστα τι πιστεύω ότι μπορεί να γίνει, όχι τι θα γίνει 101%. αν μου
ζητάτε να σας εγγυηθώ ότι θα είναι όλα καλύτερα στον μέλλον, δεν μπορώ.
Μακάρι στο μέλλον να κοιτάμε οι έλληνες την google homepage, και αυτή
αυτόματα να πηγαίνει όπου θέλουμε. Για να γίνει κάτι τέτοιο όμως, θα
πρέπει κάπως να το παλέψουμε, να κάνουμε λάθη, να τα διορθώσουμε και να
προχωρήσουμε. όχι να φοβόμαστε να πειραματιστούμε με νέες ιδέες, επειδή
τα βγάζουμε πέρα με μια άσχημη κατάσταση.

- Γιάννης Στοΐλης