Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Wed Dec 3 19:50:16 EET 2003

On Wednesday 03 December 2003 19:43, Giannis Stoilis wrote:

> Αν εσύ ήσουν το Google, θα δεχόσουνα να αλλάξεις την συμπεριφορά
> της μηχανής σου, απλά επειδή στο ζήτησαν κάποιοι; Πιθανότατα ναι,
> εξαρτάται πως στο ζήτησαν, ποιοι στο ζήτησαν, τι ζητούν, τι
> κερδίζει το google, πόσο δύσκολο είναι, κλπ.
>
> Αν μετά την αλλαγή, σου ζητήσουν συγνώμμη, και σου ζητήσουν να το
> ξαναεπιστρέψεις όπως ήταν, τι θα έκανες; (αν ήμουνα εγώ, θα
> διαολόστελνα το θέμα)

αν ήμουν το google θα το έκανα διαφορετικά. Θα έφτιαχνα μια test page
με τον νέο τρόπο και θα ενημέρωνα τους χρήστες ότι υπάρχει και αυτή.
Αν μετά από την πάροδο κάποιου καιρού (2-3 βδομάδες, 1 μήνα?)
διαπιστωθεί ότι οι χρήστες προτιμούν τη καινούρια τότε την κάνω
default. Αν όχι τότε την αφήνω ως optional.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση δε θα έσβηνα τίποτε, you never know...

Αλλά δεν είμαι το google...

> ΟΚ, όταν όμως είμαι ο μόνος που επιχειρηματολογεί, και μόνο οι
> διαφωνούντες φαίνεται να έχουν έχουν όρεξη, κάπου κουράζομαι να
> αποκρούω μόνος τα επιχειρήματα.

οκ δεκτόν... τουλ. έχεις έναν ακόμη υποστηρικτή :-)

> Να πω την αλήθεια, ακόμα σε ISO είμαι και εγώ... ;-)))

ναι και άλλοι πολλοί, αλλά για πόσο; 1 χρόνο; 2; μετά πάει πέθανε το
iso. unicode is the future...

Κώστας