Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Wed Dec 3 19:09:16 EET 2003

On Wednesday 03 December 2003 18:45, Giannis Stoilis wrote:
> Έχουμε ένα "bug", το οποίο το βαφτίσαμε "feature", και το
> υπερασπιζόμαστε κίολας. Είναι αστείο!

αυτό είναι ένα γενετήσιο χαρακτηριστικό του έλληνα!

> Τέλος πάντων, το κουράσατε. Είναι σαφές για μένα ότι δεν θέλετε να
> αλλάξετε κάτι, απλά και μόνο επειδή φοβάστε την αλλαγή. Ακόμα
> περιμένω να ακούσω τεκμηριωμένα επιχειρήματα.

υπάρχει κανείς που να απαγορεύει να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα αν
το προτεινόμενο αποδειχτεί αποτυχία (πράγμα απίθανο αλλά λέμε
τώρα...);

> Υποπτεύομαι ότι έλαβα τα προσωπικά μυνήματα κατά λάθος, αντί για
> δημόσια, επειδή ο συγγραφέας μπερδεύτηκε από τα πολλά κουμπάκια του
> mail client, και αντί του "απάντηση σε όλους", πάτησε το
> "απάντηση". Ο ίδιος που προβάλει αντίσταση σε αυτό το καθαρά
> τεχνικό πρόβλημα, μπερδεύει τα κουμπάκια(όχι μία, αλλά 3 φορές); Αν
> έχω δίκιο, τελειώνω αυτό το thread οριστικά με ένα χαμόγελο,
> κουνώντας το κεφάλι συγκαταβατικά...

εδώ είναι που διαφωνώ. Προχώρα στην αλλαγή. Το ότι έλαβες τρεις
απαντήσεις αρνητικές δε σημαίνει ότι όλοι διαφωνούμε. Απλώς οι
υπόλοιποι είμαστε πηγμένοι για να λάβουμε μέρος στη συζήτηση ή/και
μας ικανοποιούσε μέχρι τώρα η έκβασή της, γιατί ίσως φανταζόμασταν
ότι θα εξελιχθεί "λογικά". Δε νομίζω ότι χρειάζεται ψηφοφορία για
κάποια τέτοια κίνηση, μερικές φορές πρέπει απλώς να προχωρούν τα
πράγματα. Επίσης το ξεβόλεμα 3-4 ατόμων δεν είναι λόγος να συνεχίσει
να λειτουργεί κάτι λάθος (ή έστω όχι βέλτιστα, αν δε θέλετε να το
χαρακτηρίσετε αναγκαστικά ως σωστό και λάθος). Και είμαι σίγουρος ότι
οι περισσότεροι συμφωνούν απλώς βαριούνται να στείλουν mail.

Είναι το ίδιο ξεβόλεμα από το iso-8859-7 σε unicode(π.χ. utf-8). Αλλά
αυτό δε σταμάτησε κανένα distro να προχωρήσει στο ξήλωμα των
περισσοτέρων iso και να προχωρήσει στο utf γιατί είναι πιο εύκολο,
πιο universal, πιο... καλό overall!

Κώστας