Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Dec 3 18:45:54 EET 2003

Lefteris Dimitroulakis wrote:
> Ίσως έχεις δίκιο τουλάχιστον για μένα.

Αν έχω δίκιο, δεν σε ενδιαφέρει να μάθεις πως μπορείς να κάνεις καλύτερα
την δουλειά σου, διαβάζοντας τις οδηγίες που ανέφερεα;

> Όμως για να μη σας πολυσκοτίζω άλλο σε παρακαλώ ξεκαθάρισέ μου
> όσο πιό σύντομα μπορείς:

Δεν είπαμε ότι μας σκοτίζεις... Συζήτηση κάνουμε...

> Α. Μετά τις αλλαγές το Google θα μου δίνει
>     τουλάχιστον τις ίδιες δυνατότητες;

Τι εννοείς "δυνατότητες"; Αν εννοείς "δυνατότητα" να μπορείς να βάζεις
μια λέξη με τόνο, και να σου βρίσκει μόνο τις λέξεις με τόνο, τότε όχι,
δεν θα έχεις αυτή τη δυνατότητα.

Έχουμε ένα "bug", το οποίο το βαφτίσαμε "feature", και το
υπερασπιζόμαστε κίολας. Είναι αστείο!

> Β. Εφαρμόζοντας τις παραπάνω συμβουλές
>    εσύ δεν μπορείς να πάρεις αυτό που θές
>    όπως είναι τώρα;

Ναι, μπορώ, κάνοντας χίλιες ματσακωνιές για να βρω ότι θέλω, ή στο
περίπου. Η πρότασή μου, θέλει να βελτιώσει την αναζήτηση στα ελληνικά,
ώστε να μην χρειάζεται να είσαι ειδικός στην αναζήτηση για να βρεις αυτό
που θες.

Τέλος πάντων, το κουράσατε. Είναι σαφές για μένα ότι δεν θέλετε να
αλλάξετε κάτι, απλά και μόνο επειδή φοβάστε την αλλαγή. Ακόμα περιμένω
να ακούσω τεκμηριωμένα επιχειρήματα.

Αν γινόταν η αλλαγή και δεν πετύχαινε, το μόνο που θα βρίσκατε να πείτε,
είναι "στα'λεγα εγώ".

Αν όμως γινόταν η αλλαγή και πετύχαινε, πάλι επιφυλάξεις θα είχατε, για
το ότι ο παλιός τρόπος δούλευε άψοξα όταν ψάχνω το Χ, ενώ τώρα, ψάχνω το
Χ, μου καταλαβαίνει άλλα. Μα φυσικά και θα αλλάξει ο τρόπος αναζήτησης,
αφού αυτό λέμε, να την βελτιώσουμε. Σε προσωπικό mail που έλαβα από τους
πολέμιους της αλλαγής(γιατί μου έστειλε απάντηση σε προσωπικό μύνημα και
όχι σε δημόσιο;), ειπώθηκε ότι θα "ξεβολέψω" όσους έχουν μάθει με τον
τωρινό τρόπο. Έχετε απόλυτο δίκιο, ποιος είμαι εγώ για να σας ξεβολέψω;
Το Google ας παραμείνει ως έχει. Ας μην ταράξουμε τα νερά μωρέ, και να
έχουμε εμάς να κατηγορούν μέτα.

Υποπτεύομαι ότι έλαβα τα προσωπικά μυνήματα κατά λάθος, αντί για
δημόσια, επειδή ο συγγραφέας μπερδεύτηκε από τα πολλά κουμπάκια του mail
client, και αντί του "απάντηση σε όλους", πάτησε το "απάντηση". Ο ίδιος
που προβάλει αντίσταση σε αυτό το καθαρά τεχνικό πρόβλημα, μπερδεύει τα
κουμπάκια(όχι μία, αλλά 3 φορές); Αν έχω δίκιο, τελειώνω αυτό το thread
οριστικά με ένα χαμόγελο, κουνώντας το κεφάλι συγκαταβατικά...

Να στε καλά.

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης