redhat-config-network

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Mon Sep 2 13:37:33 EEST 2002

On Mon,  2 Sep 2002 09:48:24 +0000 Τα πάντα ρει
<ta_panta_rei at flashmail.com> wrote:

>  #: internet-druid.desktop.in.h:1
>  msgid "Configure your connection to the Internet"
> -msgstr "Ρύθμιση της σύνδεσης σας στο Διαδύκτιο"
> +msgstr "Ρύθμιση της σύνδεσης σας στο Διαδίκτυο"

na ginei:

#: internet-druid.desktop.in.h:1
msgid "Configure your connection to the Internet"
-msgstr "Ρύθμιση της σύνδεσης σας στο Διαδύκτιο"
+msgstr "Ρύθμιση της σύνδεσής σας στο Διαδίκτυο"

(θέλει δύο τόνους το σύνδεσής σας)

Episis, den ksero gia tous allous alla ego prosopika 8a protimousa na
stelnontai ta po se plain text oste na mporoume na kanoume amesa reply.
Episis, polles fores den vrisko xrono na ta kano save, decompress, na ta
diavaso se editor, eno an itan plain text sto mail ta diavazo kai stelno
oti prob vro. 8a mporouse kapoios na me xaraktirisei tempeli, alla den
einai akrivos etsi, mia kai piezomai poli apo ti douleia :).

Fisika, den zitao na ginetai oposdipote me afto ton tropo afou sevomai kai
to bw sas kai ti morfi pou exei epilegei mexri tora, apla (kai an ta
arxeia einai mikra kai i morfi to epitrepei) na stelnontai se plaintext.
Den pistevo oti 8a enoxlei kanenan kati tetoio.

filika,
--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr