Greeks on Kde 3

Xspikar xspikar at ath.forthnet.gr
Sat May 25 11:32:02 EEST 2002

Για τον Δημήτρη Καμενόπουλο

Φίλε Δημήτρη
Θα με θυμάσαι μάλλον από το πρόβλημα που υπήρχε με την σωστή κωδικοποίηση των
ελληνικών στο Suse Linux 7.3 (with Kde 2).
Δυστυχώς σε πληροφορώ ότι το ίδιο συμβαίνει και με την νέα διανομή της
εταιρείας Suse Linux 8 with KDE 3!
Αυτή την φορά προτείνεται ως σωστή κωδικοποίηση των ελληνικών το
el_GR at ISO.8859-7 το οποίο φυσικά και δεν δουλεύει σωστά όπως και η
προηγούμενη κωδικοποίηση el_GR at EURO!!!
Ευτυχώς για μένα, με ξελάσπωσε η παλαιότερη συμβουλή σου για την ορθή
κωδικοποίηση των ελληνικών που είναι βέβαια η el_GR.ISO8859-7.
Εννοείτε ότι τους ξαναενημέρωσα και εύχομαι αυτό το επαναλαμβανόμενο λάθος να
μην ξεκινά από την ομάδα του Kde.

Με τους καλύτερους χαιρετισμούς μου
Σπύρος Καραμαγκιώλης

ΥΓ: Κατά τ'άλλα, το ευχάριστο είναι ότι χρησιμοποιώ το Linux όλο και
περισσότερο στην ηλεκτρονική καθημερινότητά μου και όχι πια για
πειραματισμούς ή για να ικανοποιήσω την περιέργειά μου.
Ομολογώ ότι έχει γίνει πολύ πιο εύκολη η χρήση του σε σχέση με το παρελθόν και
το κυριότερο έχω ησυχάσει από ιούς, κλπ όσον αφορά το ιντερνέτ!
--
Xspikar
xspikar at ath.forthnet.gr