plhrhs ellinopoihsh toy gnome desktop (PROBLHMA)

Νικος Σαραντοπουλος nsar at logicin.gr
Fri May 17 12:57:39 EEST 2002

exw egkatasthsei gnome desktop kai to trexw se peribalwn ltsp
http://www.ltsp.org
to problhma einai oti ta misa einai ellhnika ta alla misa einai "kinezika"
px ta aporrimata anti na diabaseis aporimata me ellhnikoys xaraktires
diabazeis A?????????? opws kai sto "start here" ta menou einai ellhnika mesa
sta para8yra episeis einai ellhnika alla katw aristera anti na blepeis
boh8eia, dentro, istoriko , shmhseis blepeis pali ??????????? sthn 8esh toys

to idio kai se ola ta eikonidia sto desktop

exw redhat 7.2 me gnome desktop 1.4 me sawfish manager

an mporei kapoios na boh8hsei 8a toy eimai ypoxreos

Eyxaristw