Gtk+ 2.0 και τόνοι

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue May 14 00:44:14 EEST 2002

* Simos Xenitellis <simos74 at gmx.net> [2002-05-13 16:28]:
> Έχεις δίκιο. Ενδεχομένως να μη θεωρεί για κάποιο λόγo (UTF-8;) το
> δεύτερο χαρακτήρα ως έγκυρο, όπως όταν προσπαθεί κάποιος να βάλει τόνο
> σε σύμφωνο.

Τελικά γίνεται το εξής: Το Gtk+ 2.0 έχει διάφορες «μεθόδους εισόδου»
(input methods), οι οποίες επιλέγονται με το μενού του δεξιού κουμπιού
του ποντικιού σε κάθε widget όπου μπορείς να γράψεις κείμενο. Η
"default" μέθοδος έχει αρκετές προκαθορισμένες ακολουθίες, που
περιλαμβάνουν τα Λατινικά τονισμένα γράμματα, δεν περιλαμβάνουν όμως τα
Ελληνικά.  Αν όμως από το μενού επιλέξεις "X Input Method", τότε όλα
λειτουργούν σωστά γιατί χρησιμοποιεί τη μέθοδο εισόδου του συστήματος.

Στο αρχείο gtk+-2.0.2/modules/input/imxim.c λέει:

  "ko:ja:zh"                       /* Languages for which this module is
					the default */

Ενδεχομένως να πρέπει να προσθέσουμε και τα Ελληνικά εκεί, ώστε οι τόνοι
να δουλεύουν εξαρχής, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή input method. Θα στείλω
ένα μήνυμα στη λίστα gtk-i18n να ρωτήσω σχετικά...

Όσο για το gkb: δεν εγκατέστησα όλο το Gnome 2, μόνο τη Gtk+. Αυτή τη
στιγμή έχω το Gnome 1.2, και πραγματικά το gkb που περιέχει δεν δουλεύει
με τα ελληνικά (αλλά δεν το χρησιμοποιώ έτσι κι αλλιώς). Όταν εγκαταστήσω
το Gnome 2, θα του ρίξω μια ματιά.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr