OpenOffice 1.0

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Mon May 13 18:04:05 EEST 2002

Την Δευ, 13-05-2002 στις 16:31, ο/η Ioannis G. Tsoulos έγραψε:

> Γεια Έκανα εγκατάσταση στο OpenOffice 1.0 από το site της Γερμανίας και με το
> setup /net και παίζει και πάλι εντάξει, όποτε ήταν μάλλον πρόβλημα του αρχικού
> πακέτου που πήρα από το Πολυτεχνείο Αθηνών. Δοκίμασα να βάλω και ένα
> Ελληνικο OpenOffice που έχουν εκεί (6.41) αλλά μετά την εγκατάσταση όλα
> τα εκτελέσιμα διακόπτονται με το aborted μήνυμα. Όσον αφορά την εκτύπωση που
> λες δεν μου εμφάνιζε καλά τους πίνακες που εκτύπωσα η έκδοση του Πολυτεχνείου,
> ενώ αυτή από την Γερμανία τα  δείχνει μια χαρά

Για το ελληνικό OO του Πολυτεχνείου, νομίζω ότι είναι αυτό από το
http://office.qkaka.com (τώρα ανενεργό). Όντως από την ελληνική διανομή
αυτή έλλειπε ένα αρχείο το οποίο υπήρχε στο qkaka.
Η διανομή του Πολυτεχνείου μάλλον ήταν η "6.41d για Linux, ελληνική
διανομή από qkaka" (το d είναι σημαντικό).

σίμος