OpenOffice 1.0

Ioannis G. Tsoulos sheridan at cs.uoi.gr
Mon May 13 18:31:45 EEST 2002

On Δευ 13 Μαι 2002 12:02, Simos Xenitellis wrote:
> Και σε μένα συμβαίνει το πρόβλημα αυτό.
> Το γεγονός ότι δουλεύει με την δεύτερη εγκατάσταση σημαίνει ότι είναι
> κάποιο σφάλμα (bug) στην εγκατάσταση του πακέτου.
> Μπορεί να επιβεβαιώσει κανείς το πρόβλημα με το οπτικό πρόβλημα με το
> "ι"; (στην εκτύπωση είναι όλα καλά).
> Μια πιθανή ερμηνεία είναι ότι αν και η γραμματοσειρά είναι μεταβλητού
> πλάτους, το OO την χρησιμοποιοεί ως σταθερού πλάτους, ενδεχομένως σε
> συγκεκριμένους χαρακτήρες μόνο.
>
> σίμος

Γεια Έκανα εγκατάσταση στο OpenOffice 1.0 από το site της Γερμανίας και με το
setup /net και παίζει και πάλι εντάξει, όποτε ήταν μάλλον πρόβλημα του αρχικού
πακέτου που πήρα από το Πολυτεχνείο Αθηνών. Δοκίμασα να βάλω και ένα
Ελληνικο OpenOffice που έχουν εκεί (6.41) αλλά μετά την εγκατάσταση όλα
τα εκτελέσιμα διακόπτονται με το aborted μήνυμα. Όσον αφορά την εκτύπωση που
λες δεν μου εμφάνιζε καλά τους πίνακες που εκτύπωσα η έκδοση του Πολυτεχνείου,
ενώ αυτή από την Γερμανία τα  δείχνει μια χαρά
Γιάννης