Greek Mozilla Rc1 builds are available!

Kostas pkst at gmx.net
Wed May 1 18:45:42 EEST 2002

Vasilis Vasaitis έγραψε:

>  Αλήθεια, μια που το ανέφερες, μια ερώτηση που μου προέκυψε χθες: στις UNIX
>εκδόσεις του mozilla, τα language pack μπορεί να τα εγκαταστήσει ένας απλός
>χρήστης για προσωπική του χρήση; Χθες πειραματιζόμουν με τον mozilla 0.9.9
>που έχω αυτή τη στιγμή, και διαπίστωσα ότι μπορούσα να κατεβάσω και να
>χρησιμοποιήσω themes. Δοκίμασα μετά και με τα language pack (με το ελληνικό,
>φυσικά), αλλά αφού το κατέβασε, και στο σημείο που το μήνυμα στο σχετικό
>παράθυρο ήταν το "Register Locale:", μου έβγαλε ένα παράθυρο λάθους, με το
> [...]
Εχμμμ (μάλλον το λάθος είναι δικό μου γιατί το bug αυτό πρέπει να έχει
διορθωθεί εδώ και καιρό :-(  ). 202 error είναι Access denied  ( λογικό
μιας και ο χρήστης δεν μπορεί να γράψει αν ο mozilla είναι
εγκαταστημένος σε μη κοινόχρηστο φάκελο e.g /usr/local) .Σε κάποια
παλαιότερα language pack  μπορούσε να μπεί (και μπήκε) στο xpi script
ενα alert για να ειδοποιεί τον χρήστη να εγκαταστήσει τα jar στον
./mozilla και  έτσι να μην χρειάζεται  να το εγκαταστήσει ως root . Στα
δύο (τουλάχιστον) τελευταία ελληνικά language pack  έχω ξεχάσει  να βάλω
στο script αυτήν την ρουτίνα και έτσι το xpi  προσπαθεί να εγκαταστήσει
τα jars στο chrome με αποτέλεσμα να βγαίνει 202 error αν ο mozilla είναι
σε μή κοινόχρηστο φάκελο.  Μόλις βρώ χρόνο  θα τσεκάρω τα scripts ...

Thanx
Κώστας