Greek Mozilla Rc1 builds are available!

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed May 1 17:13:13 EEST 2002

On Wed, May 01, 2002 at 11:04:02AM +0300, Kostas wrote:
> Οι ελληνικές builds του Mozilla Rc1 είναι διαθέσιμες :
> Win32:http://prdownloads.sourceforge.net/moz/mozillawinrc1.exe
> Linux:http://prdownloads.sourceforge.net/moz/linuxmozelRC1.tar.gz
> (ή από το
> ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/mozilla1.0rc1/contrib-localized-builds)
> Για όσους έχουν- προτιμούν την αγγλική έκδοση του mozilla ή θα τον
> εγκαταστήσουν σε rpm μπορρούν να εγκαταστήσουν το ελληνικό language pacκ
> από το http://moz.sourceforge.net ή από το
> http://www.mozilla.org/projects/l10n/mlp_status.html#contrib
>
> Κώστας

  Αλήθεια, μια που το ανέφερες, μια ερώτηση που μου προέκυψε χθες: στις UNIX
εκδόσεις του mozilla, τα language pack μπορεί να τα εγκαταστήσει ένας απλός
χρήστης για προσωπική του χρήση; Χθες πειραματιζόμουν με τον mozilla 0.9.9
που έχω αυτή τη στιγμή, και διαπίστωσα ότι μπορούσα να κατεβάσω και να
χρησιμοποιήσω themes. Δοκίμασα μετά και με τα language pack (με το ελληνικό,
φυσικά), αλλά αφού το κατέβασε, και στο σημείο που το μήνυμα στο σχετικό
παράθυρο ήταν το "Register Locale:", μου έβγαλε ένα παράθυρο λάθους, με το
όχι και τόσο κατατοπιστικό "Installation canceled. Error code was -202".

  Οπότε, είναι κάτι που απλά δεν υποστηρίζεται (και πιθανώς να έχει
διορθωθεί στον rc1), ή κάνω εγώ κάτι λάθος;

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+30976604701